():

054-7219-709

בלש פרטי מומחה לבגידות

בלש פרטי מומחה לבגידות הינו חוקר פרטי אשר את רוב עבודתו עושה בתחום של הבגידות והמעקבים, בלש פרטי מומחה לבגידות יודע בדיוק איך צריך לבצע את החקירה והמעקב גם ללא פרטים מקדימים שיספק המזמין.

מעקב צמוד מומחים בתחום של תפיסת בוגדים ובוגדות ברגעים הכי אינטימיים, במקום ובזמן הכי לא צפוי מבחינתם של הבוגדים, לבלשי מעקב צמוד יש את היכולות הניסיון והמיומנות הנדרשת ממקצוענים, לבלשים יש את הציוד הכי חדש לצילום ותיעוד האובייקטים, מצלמות וידאו מיוחדות, מצלמות סמויות מכל מיני סוגים ובהסוואות שונות, משרד חקירות פרטי מעקב צמוד יודעים לתת מענה לצילום בזמן אמת בשטח בו הם עובדים.

בלש פרטי מומחה לבגידות צריך להיות עם חושים חדים וערנות מוגברת לסביבה שלו גם אפילו שאינו בעבודה, הבלש צריך לדעת להיות יצירתי, צריך קצת קושר משחק בשביל להטעות את האובייקטים כאשר זה נדרש על מנת לספק את המידע והתמונות "המפלילות" הבלש חייב להיות עם אמביציה ותעוזה וידע לאלתר פתרונות מהירים תוך כדי תנועה ובזמן לחץ וברגע האמת .

 

חוקר בגידות צריך להתמודד בשטח לבד, לא פעם נדרש מהבלש לשבת בתצפיות לפעמים שעות רבות בקור בשמש בגשם במקומות לא נוחים, אם זה במקומות חשוכים בתוך שיחים, אם זה במקומות מסוכנים, אם זה במקומות רגישים מבחינה ביטחונית, בלש פרטי מומחה ידע להתמודד עם התנאים הקשים והכל בשביל לספק ללקוח את התמונה וההוכחה שלשמה שכרו את שירותיו.

לא כל החוקרים מיומנים לבצע משימות שטח, ישנם חוקרים אשר מבצעים את עבודתם מהמשרד ובאיתור נתונים ומיידעים מהרשתות באינטרנט , יש חוקרים שעבודתם זה בתחום חקירות ביטוח, ועוד חקירות אחרות שאינן קשורות לעניין בגידות מעקבים וצילום, לכן כשאתם בוחרים בלש פרטי מומחה לבגידות עליכם לשאול את כל השאלות הרלוונטיות אשר יעזרו לכם לקבל החלטה נכונה.

 

 

יש לך חשד אבל אין הוכחה ?

"מעקב צמוד" יספק לך את התשובות בזמן קצר

    בין לקוחותינו

    יצאת צדיק - תפיסת שיפוצניק נוכל שעוקץ לקוחות

    תפיסת נוכל שפל שעוקץ לקוחות שמשלמים לו עבור שיפוץ ועוזב אותם באמצע העבודות עם בית חורבה , שמנו לזה סוף ותפסנו אותו - צוות מעקב צמוד

    תפיסה של גניבת כספות

    גניבת כספות ממועדון מוכר בתל אביב- בזכות המצלמות שלנו הצלחנו להגיע לחשודים

    מעקב צמוד מתחייבים להביא לך תוצאות אמת בזמן הקצר ביותר - צוות מקצוען בזמינות מידית

    למחירון המלא
    קידום אתרים באינטרנט קידום אתרים באינטרנט

    יש לך חשד אבל אין הוכחה ?

    "מעקב צמוד" יספק לך את התשובות בזמן קצר