():

054-7219-709

חוקר פרטי מומלץ ומומחה

משרד חקירות פרטי מעקב צמוד – חוקרים פרטיים מומחים ומומלצים 

חוקר פרטי מומלץ ומומחה בעניין שמתעורר בו חשדות מסוימים להתנהלות בלתי תקינה והוגנת, אם זה בעניין מעמד אישי (בגידות) או בעניין עסקי לכל תחומו, חשד לגניבות , חשד להונאות ומעילות, חקירות כלכליות, איתור נכסים, איתור אנשים, ועוד

בהתקשרותכם עם חוקר פרטי מומלץ לבדוק שאכן יש ברשותו רישיון מטעם משרד המשפטים לניהול משרד חקירות פרטיות ובנוסף יהיה עליו להחזיק רישיון חוקר פרטי מטעם משרד המשפטים, תחום חקירות פרטיות מחויב על פי חוק את משרד החקירות להחזיק בשתי רישיונות.

ל מעקב צמוד יש את הרישיונות הנדרשים.

מעקב צמוד הינו משרד חקירות מומלץ ע"י לקוחות רבים שקיבלו שירות כל אחד בעניינו והביעו את שביעות רצונם מהשירות שקיבלו, שלחו הודעות אשר מתארות את שביעות רצונם שאת חלקם ניתן לראות ב "המלצת לקוחות"

ל מעקב צמוד יש את ההכשרה המקצועית והניסיון לבצע חקירות פרטיות מסובכות ופחות מסובכות על ידי חוקרים פרטים מקצועיים, ל מעקב צמוד יש את כל הציוד הטכנולוגי מהמשוכללים שיש ותמיד נהיה מעודכנים בחידושים שיוצאים, אנחנו מקפידים על הבאת הוכחות איכותיות שיוכלו לשמש את הלקוחות במקרה הצורך גם בבתי המשפט.

מעקב צמוד ידע לזהות את הבעיה ואת הנדרש לביצוע המשימה והצלחת החקירה גם בשיחת טלפון .

אצלנו תקבלו המלצות ראשוניות והצעת מחיר הוגנת לחקירה הנדרשת ללא כל התחייבות מצדכם , כמובן שהכול דיסקרטי וחשאי מהשיחה הראשונה .

 

יש לך חשד אבל אין הוכחה ?

"מעקב צמוד" יספק לך את התשובות בזמן קצר

    בין לקוחותינו

    יצאת צדיק - תפיסת שיפוצניק נוכל שעוקץ לקוחות

    תפיסת נוכל שפל שעוקץ לקוחות שמשלמים לו עבור שיפוץ ועוזב אותם באמצע העבודות עם בית חורבה , שמנו לזה סוף ותפסנו אותו - צוות מעקב צמוד

    תפיסה של גניבת כספות

    גניבת כספות ממועדון מוכר בתל אביב- בזכות המצלמות שלנו הצלחנו להגיע לחשודים

    מעקב צמוד מתחייבים להביא לך תוצאות אמת בזמן הקצר ביותר - צוות מקצוען בזמינות מידית

    למחירון המלא
    קידום אתרים באינטרנט קידום אתרים באינטרנט

    יש לך חשד אבל אין הוכחה ?

    "מעקב צמוד" יספק לך את התשובות בזמן קצר