():

054-7219-709

חוקר פרטי מומחה ומקצועי

במשרד חקירות מעקב צמוד החוקרים כולם הינם חוקרים פרטיים מומלצים בעלי רישיון לחוקר פרטי מטעם משרד המשפטים והינם מורשים לבצע חקירות ולתת עדות בבתי המשפט .

יש לך חשד למשהו שקורה ואינך בטוח?

אנחנו נשמח לאשש או להפריך את החשדות ונספק לך את כל המידע וההוכחות על מנת שתוכל לדעת את האמת ולהחליט את החלטותיך בהתאם לממצאים .

אם יש לך עובד, שותף או מתחרה אנחנו נוכל להשיג עבורך מידע עסקי ומידע אישי אודות נשוא החקירה , מידע אשר יש בכוחו לשנות את אסטרטגיית השיווק של העסק או מידע אודות אדם אשר ניסה להסתיר מידע ממך, מידע שישנה את החלטותיך לטוב או לרע בהתאם לאינטרס שלך.

אנחנו מבצעים חקירות שטח, מעקבים, בילוש וצילום ומביאים לך את התמונה האמתית לכל מה שקורה בזמן אמת , ידע מוקדם זה כוח ובעזרתו תוכל להקדים את המאוחר .

ניסית בכל דרך אפשרית למצוא אדם מסוים ואתה לא מצליח?

צוות מקצועי עתיר ניסיון, הן באיתור אנשים, במעקבים ובחקירות בכיסוי. במשרדינו מחלקה לאיסוף מידע עסקי אשר עוסקת בתחום העסקי מסחרי, המחלקה יודעת לאתר עבורך בין היתר גם את רשימת הלקוחות הגדולים של המתחרים שלך, מידע פיננסי אודות חברות או שותפים .

בדיקת נאותות של מועמדים למשרה בכירה אצלכם או אצל שותף עסקי שלך, משרה שיכולה להתנגד למהלכים שלך בעתיד ותכשיל את צעדך בעתיד, אנחנו נדע לאתר לך את נקודות התורפה אצל אותו מועמד, קלף שיעמוד לזכותך בשעת הצורך או בשעת משבר עסקי.

"בתחבולות תעשה מלחמה" את זה לא אנחנו המצאנו .

 

 

חוקר פרטי מומחה ומקצועי בתחום הבגידות, בתחום העסקי, ובאיסוף מידע על ידי עבודת שטח סמויה ושקטה, כל המידע שאנו אוספים ומתעדים נעשה באופן שבו האובייקט שעליו נאסף המידע איננו יודע או ירגיש כי מתבצעת חקירה נגדו או אודותיו או על נכסיו או עסקיו, זוהי המומחיות של חוקרי משרדנו.

עבודת החקירה כוללת לעתים גם חקירה בכיסוי, זה אומר שאנו נלמד את האובייקט ואת עסקיו ואז נוכל לבנות לנו סיפור כיסוי שיותאם להשגת המטרה בדרך שקשורה במישרין או בעקיפין לתחום בו עוסק האובייקט, וכל זאת על מנת להשיג תוצאות מיטביות ואיכותיות בחקירה ומבלי לעורר חשד של האובייקט או של אותו אדם שנחקר תחת הכיסוי, החקירה יכולה להתבצע בתשאולים טלפוניים או בעבודת שטח ופגישות פרונטליות, מכינים סיפור כיסוי טוב אשר יכלול גם מספר טלפון , מקום עבודה, מגורים, וכו` .

כמו כן למשרד חקירות יש צוות מבצעי, זהו צוות של חוקרי שטח שידעו לבצע את המעקבים וצילומי ההוכחות הנדרשות בעבודה סמויה ובלתי מורגשת של הסובבים והאובייקט, הצוות יבצע מעקב וצילום של כל שיגרת יומו של האובייקט, צילום של פגישותיו, מקומות אליהם הוא מגיע לפגישות, מה מעשיו בשעות העבודה וגם בשעות הפנאי , הכול לפי דרישות הלקוח .

מעקב צמוד הינו משרד חקירות פרטיות הנושא רישיון מטעם משרד המשפטים לעסוק בתחום זה, מעקב צמוד יודע לבצע את החקירות הנדרשות על פי החוק ובמקרים בהם החקירה עלולה להיות בלתי חוקית אנו נדע להזהיר את הלקוח ולהימנע מלעבור על החוק .

חוקר פרטי מקצועי ייקח על עצמו חקירות בהם הוא יודע לבצע את החקירה ויש לו ניסיון רב באותו נושא אליו הוא נדרש .

לא כל משרד חקירות יודע לבצע הכול , לרוב כל משרד חקירות ותחומי עיסוקיו , כמו לדוגמא שעו"ד פלילי , לא יתעסק בתחום של הוצל"פ , כו שרופא כללי לא יהיה גם כירוג או אורטופד, כל אחד ותחום עיסוקו .

המשרד שלנו מעקב צמוד מעצם עיסוקו במעקבים וביצוע חקירות שטח, חוקריו מיומנים בביצוע העבודה בצורה סמויה ועל כן מאופן העיסוק בתפקיד מבצעי כושר המשחק ואלתור נותנים לנו יתרונות רבים בביצוע מגוון של חקירות

יש לך חשד אבל אין הוכחה ?

"מעקב צמוד" יספק לך את התשובות בזמן קצר

    בין לקוחותינו

    יצאת צדיק - תפיסת שיפוצניק נוכל שעוקץ לקוחות

    תפיסת נוכל שפל שעוקץ לקוחות שמשלמים לו עבור שיפוץ ועוזב אותם באמצע העבודות עם בית חורבה , שמנו לזה סוף ותפסנו אותו - צוות מעקב צמוד

    תפיסה של גניבת כספות

    גניבת כספות ממועדון מוכר בתל אביב- בזכות המצלמות שלנו הצלחנו להגיע לחשודים

    מעקב צמוד מתחייבים להביא לך תוצאות אמת בזמן הקצר ביותר - צוות מקצוען בזמינות מידית

    למחירון המלא
    קידום אתרים באינטרנט קידום אתרים באינטרנט

    יש לך חשד אבל אין הוכחה ?

    "מעקב צמוד" יספק לך את התשובות בזמן קצר