():

054-7219-709

חוקר פרטי מעקב צמוד - משרד חקירות ברישיון

בילוש חקירות ומודיעין עסקי
אמצעים טכנולוגים מתקדמים

יש לך תחושת בטן שמשהו קורה?

מעקב אחרי בן/בת זוגך יספק לך תשובות ויחשוף את האמת אחת ולתמיד
054-7219709

    אודותינו

    "מעקב צמוד"- בילוש וחקירות היינו משרד חקירות מוביל בתחום חשיפת בגידות, מודיעין עסקי, משרדנו מורשה על ידי משרד המשפטים,

    המשרד הוקם ומנוהל ע"י גיא לוי אשר שירת ביחידת מבצעית, וחוקר פרטי לבגידות משנת 1995 , מומחה בחשיפות בגידות, ומתן שירותי מודיעין עסקי.

     

     

    קראו עוד

    אנחנו מתמחים ב..

    בגידות עסקי פרטי

    למה איתנו?
    כי רק אנחנו מחוייבים למקרה שלך ב 100%


    "מעקב צמוד"- בילוש וחקירות הינו משרד חקירות מוביל בתחום חשיפת בגידות, מורשים על ידי משרד המשפטים. במשרדנו מועסקים חוקרים פרטיים יוצאי יחידות סמויות במערך המודיעין של מדינת ישראל ובעלי ניסיון עשיר ומגוון בתחום החקירות, מעקבים ואיסוף ראיות אודות האובייקט שאנו מתבקשים לחקור ולעקוב אחריו ,אנו נחשוף עבורך את האמת! נתעד עבורך ונצלם בווידאו את השקרים של בן/ת זוגך, ונבדוק אם קיים החשדות שלך נכון! והכל בחשאיות מוחלטת ללא ידיעתו של הנבדק ובדיסקרטיות מובטחת.

    ומעבר לכל המקצועיות, יחס אישי חברי וליווי מקצועי גם לאחר סיום העבודה.

    ניסיון מעל 23 שנה

    מקצועיות ואמינות

    סודיות ודיסקרטיות

    בין השירותים שלנו

    משרד "מעקב צמוד" - בילוש וחקירות פרטיות מציע שירותי מעקבים וחקירות במקצועיות ובדיסקרטיות מוחלטת , למגזר העסקי , הפרטי , הדתי בהתאמה. במשרדינו "מעקב צמוד" בילוש מעקבים וחקירות פרטיות, מועסקים טובי הבלשים ולכולנו ניסיון רב עשיר ומגוון במעקבים, צילום ותיעוד בוגדים ובוגדות, ואף גם בתחום העסקי נדע למצוא ולהביא את המידע העסקי אודות המתחרה או כל אדם אחר.
    לכל השירותים

    המחלקה המבצעית שלנו

    במשרד החקירות שלנו ישנם סוכני שטח מבצעי אשר נמצאים בתל אביב ויצאו עבורכם לשטח על...

    חוקר פרטי בגידות

    חוקר בגידות יש לך חשד ותחושת בטן שמסתירים ממך ? חוסר סבלנות כלפיך ומצד שני נחמדות יתרה...

    חוקר פרטי עסקי

    מעקב בילוש והתחקות אחר צעדיו של שותפך בעסק. זכרו , ידע מקדים זה כוח! השותף מרמה אותך? חשד...

    אבטחה סמויה בילוש ותצפיות

    משרד חקירות מעקב צמוד נותנים שירותי אבטחה סמויה בילוש תצפיות ומארבים עבור אנשי עסקים פרטיים...

    בלימת מניפולציות אישיות וסחטנות

    חוקר פרטי חשיפת מניפולציות שיימינג וסחיטות. כידוע בשנים האחרונות ובפרט בשנה האחרונה כללי המשחק השתנו בזירה...

    מעקבים וחקירות בחו"ל

    משרד החקירות מעקב צמוד מבצעים מעקבים ,חקירות ותפיסת בוגדים גם בחו"ל ומשתפים פעולה עם קולגות...

    איתור אנשים

    איתור אנשים - מתי פונים לחוקר פרטי העולם שלנו הוא מקום גדול, מלא בסיפורים ובעיקר –...

    חוקר פרטי

    שירותים מקצועיים בתחום המשפט והחקירות, הם שירותים המסייעים לאנשים לצאת ממצבים מורכבים –במיוחד ברמה האישית, המקצועית והעסקית. על כל המשתמע מכך, השירותים אותם מעניק לכם חוקר פרטי, יכולים להיות ההתחלה של הליך בירור מעמיק הרבה יותר, שיחשוף את כל ההתנהגויות המסוכנות בסביבה האישית שלכם. כמובן שהכול תלוי בסיבה אשר גרמה לכם לפנות לעזרתו של החוקר הפרטי, אבל עם תהליך תכנון נכון ומקצועי, אפשר לגלות בפרק זמן קצר במיוחד מגוון רחב מאוד של מידע – ולהביא הוכחות להתנהגותם של רבים מהאנשים בסביבה שלכם. בין אם מדובר בשירותי חקירה פרטיים לצרכים אישיים ובין אם בתחום העסקי, הצוות של משרד החקירות מעקב צמוד יסייע לכם לבנות את תהליך העבודה – ולמצוא בשבילכם את כל המידע הנחוץ לכם.

    באילו מקרים תרצו לפנות אל חוקר פרטי?

    העבודה עם חוקר פרטי יכולה להיות ההחלטה הנכונה ביותר לצרכים של כל תיק, מסיבות שונות לגמרי. יחד עם זאת, במקרים רבים לקוחות מבקשים לקבל סיוע מקצועי בנשואים הבאים:

    1. חקירות בתחום האישי – תיקי בגידות הם אולי תחום העיסוק המקובל ביותר על הציבור הרחב. קל מאוד לגלות מהי ההתנהלות של אדם בוגד ואפשר להביא לכך הוכחות, בזכותן תוכלו לפעול.

    2. חקירות כלכליות – במקרים כאלו אתם רוצים לקבל מידע על התנהלות כלכלית מסוכנת, מסכנת או לא חוקית, של אדם פרטי או ארגון. כל פגיעה בתחום הזה, יכולה להוביל אתכם לסכומי כספים שנגזלו מכם לא ביושר ואתם זכאים לקבל אותם מהנחקרים. כך שרצוי להשיג את כל ההוכחות, ולפנות אל בית המשפט ולהבטיח את קבלת כספיכם.

    3. חקירות מקצועיות – אם בארגון שלכם סרח אחד מהעובדים, והוא מבצע פעולות שפוגעות בחיי הארגון או החברה שלכם, חשוב לכם למצוא את המקור להתנהלות – ולהבטיח שאתם לוקחים את ההחלטות על סמך מידע מהימן.

    ייעוץ מקצועי והגון על ידי חוקר פרטי מטעם "מעקב צמוד" בילוש וחקירות

    לא משנה מהו החשש אשר מניע אתכם לפעילות, ככל ויש לכם את היכולות להוכיח את הטענות שלכם – תהיה לכם אפשרות לפעול במישור המשפטי. ועל כן, ללא כל היסוס, ההחלטה המקצועית הכי נכונה שאתם יכולים לקחת, היא לפנות לעזרתם של אנשי הצוות של משרד החקירות מעקב צמוד. אנו נסייע לכם לבנות את הליך החקירה בצורה הולמת, על בסיס ניסיון רב שנים ויכולות טכנולוגיות מתקדמות, כדי להגיש לכם את כל המידע.

    משרד חקירות פרטי

    חששות הם דבר טבעי. כל כך טבעי, עד כדי כך שאם אנו חוששים, בדרך כלל יש לכך סיבה מוצדקת. אבל, אם החששות שלכם לא מקבלים אישוש על ידי ראיות בשטח, זו יכולה להיות בעיה הרבה יותר מורכבת, שיהיה קשה עד בלתי אפשרי לטפל בה. במיוחד, אם החששות שלכם נוגעים לחייו של מישהו אחר, או להתנהלות של אנשים שחיים סביבכם. במקרה כזה, עליכם לצאת להליך חקירה מקצועי, בעזרת השירותים של משרד חקירות פרטי, איתו תעבדו על מנת לגלות מה מתרחש סביבכם. בשיחת טלפון אחת אל אנשי המקצוע של משרד החקירות מעקב צמוד, תוכלו להבטיח את תהליך העבודה המיומן והדיסקרטי ביותר.

    איך לבחור משרד חקירות פרטי לטיפול בבעיות אישיות?

    ככל שמדובר על שירותי משרד חקירות פרטי, שפועל לטובת גילוי האמת בתיקים אישיים, רצוי לקחת כמה וכמה צעדי ביטחון. כך תצליחו לסמוך על אנשי המקצוע שלכם. ועל כן, חשוב:

    1. לבחור רק בצוות שקיבלתם עליו המלצות חיוביות – חקרו, בדקו ושאלו את כל מי שנמצא סביבכם. סביר להניח שתקבלו כמה וכמה המלצות על משרד חקירות פרטי שיכול לשרת את הצרכים שלכם.

    2. להשקיע זמן ומשאבים בהתאמת השירותים – אם אתם לא מכירים את עבודתם של אנשי המקצוע בתחום, מומלץ לבצע תיאום ציפיות – ורק לאחר מכן לצאת לעבודה משותפת על תהליך החקירה.

    3. לבחון את התוצאות ולשפר אותן – גם לאחר קבלת הרשמים מהחוקר, עליכם לבחון את התוצאות ולראות אם הן עונות על הדרישות שלכם בצורה מספקת. אם עדיין יש לכם שאלות, ניתן לבצע השלמות חקירה או פעולות חקירה נוספות. הרי עליכם לקבל את כל המידע, גם אם המשמעות היא שהחוקר שלכם צריך לבצע עבודה מורכבת או מעמיקה יותר.

    "מעקב צמוד" – משרד חקירות פרטי

    למן הרגע שבו אתם בוחרים להסתייע בשירותים של משרד חקירות פרטי, יש לכם הזדמנות לגלות את כל האמת בנוגע למה שקורה בחייו של בן הזוג שלכם. זהו כלי רב עוצמה, אליו אתם צריכים להתייחס בכבוד המתאים. אך יחד עם זאת, חשוב לכם לבחור בחירות נכונות, על מנת לאפשר לעצמכם להצליח – ולהביא לידי ביטוי את כל דרישות החקירה. לשם כך, ניתן לפנות לצוות משרד החקירות מעקב צמוד, ואנו נלווה אתכם במקצועיות.

    יש לך חשד אבל אין הוכחה ?

    "מעקב צמוד" יספק לך את התשובות בזמן קצר

      בין לקוחותינו

      יצאת צדיק - תפיסת שיפוצניק נוכל שעוקץ לקוחות

      תפיסת נוכל שפל שעוקץ לקוחות שמשלמים לו עבור שיפוץ ועוזב אותם באמצע העבודות עם בית חורבה , שמנו לזה סוף ותפסנו אותו - צוות מעקב צמוד

      תפיסה של גניבת כספות

      גניבת כספות ממועדון מוכר בתל אביב- בזכות המצלמות שלנו הצלחנו להגיע לחשודים

      מעקב צמוד מתחייבים להביא לך תוצאות אמת בזמן הקצר ביותר - צוות מקצוען בזמינות מידית

      למחירון המלא

      חוקר פרטי מומלץ

      במשך חודשים אתם מגלגלים בראש את הרעיון לפנות לגורם דיסקרטי חיצוני, על מנת לבצע בירור מעמיק בנוגע לחשד או חשש שמקנן בכם. ברמה האישית, ברמה המקצועית או אפילו ברמת הארגון, האפשרות לגלות מידע אזרחי היא מורכבת יותר. זאת, משום שאינכם יכולים לפנות למשטרה ולפתוח בחקירה. ועל כן, האופציה הכי טובה ומקצועית עבורכם היא פנייה לעזרתו של חוקר פרטי מומלץ. החוקר הפרטי מחזיק בידע, בסמכות ובכלים לבצע חקירות, ושומר על כל כללי האתיקה הקיימים בתחום, כך שהוא יכול להיות לכם למוצא אחרון וחשוב במיוחד. הצוות המקצועי של משרד החקירות מעקב צמוד, בניהולו של גיא לוי, מלווה תיקים רבים ומאפשר ללקוחות להגיע אל האמת, בצורה המקצועית והדיסקרטית ביותר שניתן למצוא.

      החיפוש אחר חוקר פרטי מומלץ הוא השלב הראשון

      ביום שבו אתם תבקשו לקבל את הפרטים של חוקר פרטי מומלץ, המחשבה הראשונה שלכם תהיה למצות את החקירה, ובצדק. כמובן שאתם מעוניינים למצוא את כל הדרכים שיסייעו לכם לגלות את האמת, גם אם המחירים הם גבוהים וגם אם התהליך הוא מורכב. אבל, חשוב מאוד לזכור שבסיומו של כל הליך חקירה תקבלו את התוצרים ובהם יש מידע רב – אותו תצטרכו לנהל בצורה זהירה ואחראית.

      זאת, כדי לא לפגוע באנשים אחרים. על אחת כמה וכמה אם זוהי חקירה מאוד רגישה, כמו למשל חקירות בתחום האישי. ואז, חשוב לתכנן את הצעדים שלכם – ולהבין מה אתם רוצים לחשוף מחומרי החקירה ואיך. חומרים שיכולים לשרת אתכם בבית המשפט, הם חומרים אותם השגתם בדרכים כשרות ואמינות. כך שעליכם להבטיח שהעבודה של איש המקצוע שלכם מבוססת על טכניקות שירותים מתקדמות במיוחד. ככלל, אל תהססו לחשוף חומרים, אלא אם הם משרתים את המטרות שלכם באופן מלא וחד משמעי.

      חקירה מלאה ומקיפה על ידי חוקר פרטי מומלץ

      העבודה המקצועית של חוקר פרטי במרכז מנוסה ומומלץ, היא קודם וכל ולפני הכל, הדרך שלכם לגלות את האמת. מכאן ואילך, האחריות לניהול המידע היא כל כולה שלכם ואתם צריכים להבין את ההשלכות של כל החלטה שאתם לוקחים. על כן, חשוב לפנות לעזרתו המקצועית של הצוות במשרד החקירות מעקב צמוד. אנו נוכל לסייע לכם להבין מה הוא המידע הרלוונטי לכם, ולאפשר לכם למצוא פתרונות נכונים.



      תוכן עיוני אצלנו

      מעקב צמוד בילוש מעקבים וחקירות שמים לדגש להיות רגישים למצב כה מורכב בין בני זוג ומספרים להם את הכול עם הרגישות הנדרשת ומעניקים ללקוחות תחושה וביטחון שיש מישהו לצידם ברגעים הקשים והאישיים ביותר שלהם. חוקר פרטי מומחה בגידות וחשיפת האמת חייב להיות סובלני ורגיש עם המידע שהוא אוסף מתעד ומעביר ללקוח. משרד חקירות מעקב צמוד ישמח לתת ייעוץ והכוונה ללקוחותיו ויתמוך בהם גם אחרי שנגמרה העבודה, משרד החקירות שלנו נמצא במרכז ת"א ונותן שירות בפריסה ארצית וגם בחו"ל במקרה הצורך עם צוותים מקצועיים ומומחים בתחום המעקבים וחשיפת בגידות, חוקר פרטי יצירתי מקצועי ודיסקרטי.

      לכל המאמרים

      משרדי חקירות מומלצים

      אם אי פעם יצא לכם להתמודד עם אירוע שבו עולים חששות ברורים לאי סדרים, יהיה קשה מאוד להבין מה קורה סביבכם ללא עזרה חיצונית. ככל שמדובר על אירוע מורכב יותר, עם יותר שחקנים שמשפיעים על החקירה, כך יהיה צורך להפעיל יותר קשרים או אמצעים. זאת, על מנת לגלות מי מנהל את האירוע ומי אחראי על השלבים השונים של ההתנהלות. כך שכמעט ואין לכם ברירה אחרת, אלא לפנות ולקבל ייעוץ וליווי של משרדי חקירות מומלצים, איתם תוכלו לבנות תהליך חקירה ברור – ולהגיע אל כל האנשים המעורבים בתיק שלכם. העבודה עם אנשי הצוות המיומנים של משרד החקירות מעקב צמוד, תקדם אתכם במהירות אל האמת, ככל ואתם מוכנים להאציל את הסמכויות ולעזור לנו לנהל את החקירה אתכם.

      שלושה טיפים מנצחים לבחירת משרדי חקירות מומלצים

      על מנת לבחור משרדי חקירות מומלצים, לכל חקירה ולכל מטרה שהיא, עליכם לדעת מהן הנקודות החשובות בתהליך הבחירה. על פי רוב, מדובר על נושאים כמו:

      1. איכות החקירה – האם צוות החוקרים עושה שימוש בטכניקות חקירה מודרניות? האם נעשה שימוש במגוון רחב מאוד של כלי חקירה, בהתאמה של כלי חקירה לצרכי החקירה וביצירת כמה וכמה מקורות מהם ניתן לדלות מיד?

      2. מהירות התגובה של הצוות – לכל פעילות או התנהגות של מושאי החקירה, חייבת להיות תגובת נגד של צוות החקירה. אם הנחקרים שלכם מנסים להסתיר מידע, צוות החקירה חייב לנסות ולדלות את המידע או לבצע פעולות שיכולות לעכב את אובדן המידע.

      3. הזמינות של הצוות לחקירה – עליכם לוודא מעל לכל ספק שהצוות יכול לפנות זמן לטובת החקירה שלכם, ושיש לו את כל המשאבים הדרושים מבחינת מידע מקדים והדרישות שלכם. כך השלמת החקירה תהיה מהירה ויעילה הרבה יותר ממה שאתם יכולים לדמיין.

      עוקבים בדיסקרטיות ומגלים את כל הפרטים

      החשיבות האמתית של תהליך חקירה מקצועי, נעוצה ביכולת של החוקר להגיע אל כל האמת – תוך מינימום חשיפה של קיום החקירה ושל מטרות החקירה. ועל כן, חשוב לשתף פעולה באופן מלא ולהיות גלויים עם החוקר, עד כמה שאפשר. העבודה שלנו, אנשי משרד החקירות מעקב צמוד, היא להביא לכם את האמת. אבל אם אין לנו יכולת לצפות את התנהלות החקירה, יהיה הרבה יותר קשה להגיע לחומרים החשובים לכם, וזו יכולה להיות בעיה שתסכן את כל החקירה.

      משרד חקירות

      בעידן שבו אנו חיים כיום, קל מאוד לנסות להסתיר את האמת, ובאותה המידה קשה עד מאוד שלא להשאיר עקבות להתנהגות שיכולה להיות בעיתית או לא מתקבלת על הדעת. ועל כן, אם חלילה מצאתם את עצמכם במצב שבו יש לכם סיבות לדאגה, עליכם לעשות הכל על מנת להבטיח שיש לכם מידע אמין ומהימן, לפני שאתם מבצעים מהלכים בשטח. הלכה למעשה, ההחלטה הכי טובה ומקצועית שאתם יכולים לקחת, היא פניה לעזרת משרד חקירות שיברר בשבילכם את טיב החששות, ויניח לפניכם את כל ההוכחות הדרושות לכם – בצורה מאורגנת וברורה. לשם כך, ניתן לפנות לעזרת הצוות המקצועי של משרד החקירות מעקב צמוד, ואנו נלווה אתכם בשלבי החקירה השונים, עד שתהיה לכם הזדמנות לראות את התמונה בשלמותה.

      החשיבות של שירות משרד חקירות בתיקים כלכליים

      אמנם השירותים של משרד חקירות יכולים לבוא לידי ביטוי הן בתחום האישי והן בתחום המקצועי, אבל את מלוא הכישורים של צוות המשרד תוכלו לראות דווקא בחקירות כלכליות. אז, חשוב להבין, יש צורך להפעיל מקורות הרבה יותר עוצמתיים ומתקדמים. זאת, על מנת להביא את החומרים הדרושים לחקירה. בין היתר, מדובר על:

      1. שימוש בהאזנות – זהו כלי עבודה אשר מסייע לכם לקבל הודאה או פרטים מפלילים על כל מי שמעורב בהתנהלות לאורך חיי תיק החקירה. ברגע שיש הקלטה, אפשר לאמת את החששות ולאפשר לחשודים להודות באמת.

      2. מעקב דיגיטלי אחרי כספים עלומים – הבנקים כיום מתעדים באופן דיגיטלי כל פעולה שאנו מבצעים. כך שאם מתבצע ניסיון להונאה, קל הרבה יותר להבין את התנועה של הכספים ובהתאמה גם לבצע את האיתור המהיר של הכספים.

      3. צילומי מסמכים חיוניים – משרד חקירות שמכבד את עצמו, יכול להשיג בקלות יחסית צילומים, העתקים ואפילו עותקי מקור של כל המסמכים הרלוונטיים לחקירה – גם אם הם נמצאים בידיים של גורמים שלא מוכנים לשתף פעולה עם החקירה.

      שירות משרד חקירות עבור העסק שלכם

      ככל והעסק שלכם עומד בסכנה – במיוחד בפן הכלכלי – רצוי לא לאפשר המשך התנהלות שכזה לאורך זמן. ועל כן, ההחלטה המושכלת והאחראית תהיה לפנות לעזרתו המקצועית של משרד חקירות מעקב צמוד. אנו נמצא ביחד אתכם את הדרך הנכונה והמדויקת ביותר לטפל בכל אתגר, מבלי לחשוף את הליך החקירה, וכך להביא לכם את ההוכחות הדרושות.

      אם גם אצלך זה כך אז הגיע הזמן לבדוק

      לחצו על כל שאלה ותראו תשובה

      אלו הם החלק העיקרי לסימנים המחשידים שצריך לבדוק את סיבתם ,

      חוקר פרטי בגידות יוכל לרוב תוך יום יומיים לחשוף את הבגידה ויביא לך את התמונות המוכיחות את מעשיהם, המעקב מתבצע ע"י מקצוענים בחשאיות ודיסקרטיות כך שהאובייקט לא ידע בכלל על הצילום והמעקב אחריו

      בעלך או אשתך מתנהגים שונה מ בעבר, ההתנהגות שלהם גורמת לתחושה שמשהו קורה והם מסתירים ממך ? - לתשובה לחץ כאן

      לא תמיד הסיבה היא "בגידה" לפעמים הסיבה להתנהגות זו תוצאה של לחצים בעבודה, לחצים אחרים מגורם כלשהו,

      משהו מטריד אותם עד כדי כך שהם אינם רוצים לשתף אתכם , כתוצאה מכך אתם מתחילים לחשוד בכיוון של בגידה ומתנהגים כלפיהם כאילו באמת זה נכון אך לא תמיד אתם צודקים,

      לכן צריך להתקשר אלינו ואנו נוכל לבדוק את האמת עבורכם ולאשש או להפריך את החשדות , והכי חשוב זה שתדעו באמת מה הסיבה ומה קורה בחיים שלכם.

      בדרך כלל התגובה שלך תהיה אמוציונלית ולא תוכלו להתאפק לא לזרוק מילים ולריב

      אל תעשו את זה , תהיו חזקים כי רק ככה נוכל לתפוס אותם מהר ולהביא הוכחות שלא ניתן יהיה להכחיש

      תנשמו עמוק ותתאפקו, תחשבו כמה צעדים קדימה, הרי מה יצא מזה שתתפרצו ?

      הרי הם יכחישו בתוקף את החשדות שלכם, אתם תריבו ולא תדברו ויופי טופי עכשיו ממש יהיה להם מצפון נקי ויותר קל ללכת לבגוד, אבל יחד עם זה הם ממש יזהרו ויתחילו להסתכל ולבדוק אם את/ה עוקבים אחריהם מה שיאריך את המעקב שלנו ובמקום לתפוס אותם ביום יומיים זה יקח יותר זמן .

      צריך לבדוק לפני שאתם מתחילים לזרוק מילים קשות ורמזים לכך שאתם חושדים , לפעמים הנבואה מגשימה את עצמה, לכן צלצלו אלינו ל "מעקב צמוד" לשיחה אישית ויעוץ והכוונה .

      בעלך או אשתך נרשמו לחדר כושר ודואגים למראה האסתטי שלהם ? - לתשובה לחץ כאן

      זה אחד מהסימנים כשבן/ת זוגך מתחיל לדאוג ולהקפיד על המראה שלו, זה סימן שמשהו קרה שדרבן אותו/ה להירשם לחדר כושר ולהתחיל לשמור על הגזרה , הסיבה בהחלט יכולה להיות בגידה אך שום דבר לא בטוח עד שאין לנו תמונה והוכחה ביד .

      אל תזלזלו בזה, צריך לבדוק לפני שאתם מתחילים לזרוק מילים קשות ורמזים לכך שאתם חושדים , לפעמים הנבואה מגשימה את עצמה, לכן צלצלו אלינו ל "מעקב צמוד" לשיחה אישית ויעוץ והכוונה .

      בעלך או אשתך מתקשרים פתאום בצהריים לברר היכן אתם, ומה אתם עושים ? - לתשובה לחץ כאן

      בדרך כלל זה קורה כשהם בדרך למפגש עם מאהב/ת כי מיד אחרי השיחה יהיה להם שקט ממך לפחות לשעתיים שלוש וכך לא יפריעו להם

      אל תזלזלו בזה, צריך לבדוק לפני שאתם מתחילים לזרוק מילים קשות ורמזים לכך שאתם חושדים , לפעמים הנבואה מגשימה את עצמה, לכן צלצלו אלינו ל "מעקב צמוד" לשיחה אישית ויעוץ והכוונה .

      מכשיר נעול בקוד שאינך יודע אותו ? - לתשובה לחץ כאן

      ברוב המקרים מכשיר נעול בא להגן על המידע שמתקבל בטלפון האישי, לעיתים תכופות אנו רואים שבן/ת הזוג הבוגד התחיל לנעול ולשנות קודים בטלפון מידי פעם והכל על מנת שבטעות לא תיראו איזה הודעה .

      אל תזלזלו בזה, צריך לבדוק לפני שאתם מתחילים לזרוק מילים קשות ורמזים לכך שאתם חושדים , לפעמים הנבואה מגשימה את עצמה, לכן צלצלו אלינו ל "מעקב צמוד" לשיחה אישית ויעוץ והכוונה .

      סינון שיחות כשאת/ה בקרבתם בבית או ברכב ? - לתשובה לחץ כאן

      לא תמיד זה מעיד על בגידה, זה כן מעיד על כך שהם אינם או לא מרגישים לנהל שיחה בנוח כמו שהם רגילים עם אותו אחד שמתקשר, מפחדים שפתאום הצד השני יזרוק מילים לא במקום כי הם חושבים שבעלך או אשתך נמצאת לבד, אבל כן זה מעיד שמשהו קורה .

      אל תזלזלו בזה, צריך לבדוק לפני שאתם מתחילים לזרוק מילים קשות ורמזים לכך שאתם חושדים , לפעמים הנבואה מגשימה את עצמה, לכן צלצלו אלינו ל "מעקב צמוד" לשיחה אישית ויעוץ והכוונה .

      הטלפונים צמודים אליהם לכל פינה גם בבית וגם במקלחת ? - לתשובה לחץ כאן

      היום זה כבר משהו לא מיוחד, כולנו לוקחים את הנייד לכל מקום כולל לשירותים ולמקלחת , הסבות מגוונות, רואים סרט, קוראים כתבות, עונים לאימיילים שלא היה לנו זמן לענות עליהם במהלך היום, קצת וואצאפ עם חברים או קבוצות, פייסבוק , לא חסר סיבות .

      צריך לבדוק לפני שאתם מתחילים לזרוק מילים קשות ורמזים לכך שאתם חושדים , לפעמים הנבואה מגשימה את עצמה, לכן צלצלו אלינו ל "מעקב צמוד" לשיחה אישית ויעוץ והכוונה .

      אשתך מתוקתקת גם כשהולכת סתם לחברה ? - לתשובה לחץ כאן

      אווו זה באמת מחשיד, לא סתם מתלבשים כמו שצריך כשקופצים לחבר חברה .

      צריך לבדוק לפני שאתם מתחילים לזרוק מילים קשות ורמזים לכך שאתם חושדים , לפעמים הנבואה מגשימה את עצמה, לכן צלצלו אלינו ל "מעקב צמוד" לשיחה אישית ויעוץ והכוונה .

      בעלך התחיל לחזור מאוחר ומראה חוסר אכפתיות כלפייך או כלפי הבית בכלל ? - לתשובה לחץ כאן

      זה כבר מחשיד, אך צריך להבין את הסיבה לכך, אולי המתחים שיש בניכם בבית כבר הרבה זמן, אולי אתם "חופרים" להם כל הזמן וחושדים בגלוי שהם בוגדים בך , ואולי באמת יש להם מישהו או מישהי מהצד , מנהלים רומן עם מישהי או מישהו מהעבודה, הכול יכול להיות .

      בדרך כלל התגובה שלך תהיה אמוציונלית ולא תוכלו להתאפק לא לזרוק מילים ולריב

      אל תעשו את זה , תהיו חזקים כי רק ככה נוכל לתפוס אותם מהר ולהביא הוכחות שלא ניתן יהיה להכחיש

      תנשמו עמוק ותתאפקו, תחשבו כמה צעדים קדימה, הרי מה יצא מזה שתתפרצו ?

      הרי הם יכחישו בתוקף את החשדות שלכם, אתם תריבו ולא תדברו ויופי טופי עכשיו ממש יהיה להם מצפון נקי ויותר קל ללכת לבגוד, אבל יחד עם זה הם ממש יזהרו ויתחילו להסתכל ולבדוק אם את/ה עוקבים אחריהם מה שיאריך את המעקב שלנו ובמקום לתפוס אותם ביום יומיים זה יקח יותר זמן .

      צריך לבדוק לפני שאתם מתחילים לזרוק מילים קשות ורמזים לכך שאתם חושדים , לפעמים הנבואה מגשימה את עצמה, לכן צלצלו אלינו ל "מעקב צמוד" לשיחה אישית ויעוץ והכוונה .

      בגדים חדשים ? התרחקות בקשר ? מריבות יזומות על כל דבר קטן ? -לתשובה לחץ כאן

      זה כבר פרוג'קטור אזהרה, כמעט בטוח שמדובר על בגידה .

      בדרך כלל התגובה שלך תהיה אמוציונלית ולא תוכלו להתאפק לא לזרוק מילים ולריב

      אל תעשו את זה , תהיו חזקים כי רק ככה נוכל לתפוס אותם מהר ולהביא הוכחות שלא ניתן יהיה להכחיש

      תנשמו עמוק ותתאפקו, תחשבו כמה צעדים קדימה, הרי מה יצא מזה שתתפרצו ?

      הרי הם יכחישו בתוקף את החשדות שלכם, אתם תריבו ולא תדברו ויופי טופי עכשיו ממש יהיה להם מצפון נקי ויותר קל ללכת לבגוד, אבל יחד עם זה הם ממש יזהרו ויתחילו להסתכל ולבדוק אם את/ה עוקבים אחריהם מה שיאריך את המעקב שלנו ובמקום לתפוס אותם ביום יומיים זה יקח יותר זמן .

      צריך לבדוק לפני שאתם מתחילים לזרוק מילים קשות ורמזים לכך שאתם חושדים , לפעמים הנבואה מגשימה את עצמה, לכן צלצלו אלינו ל "מעקב צמוד" לשיחה אישית ויעוץ והכוונה .

      1

      לך יש חשד ולנו תהיה ההוכחה !

      רק אנחנו נהיה בשבילך ב 100%

        התקשרו אלינו : 054-7219-709

        מיקומנו : תל אביב - יפו

        תפריט עזר

        יש לך חשד אבל אין הוכחה ?

        "מעקב צמוד" יספק לך את התשובות בזמן קצר