():

054-7219-709

חקירת בגידות , גירושין

חקירת בגידות וגירושין

משרד חקירות יכול לסייע לך רבות בכל ההתלבטויות והחשדות שמלווים אותך כבר זמן רב ולתת לך את כל המידע וההוכחות הנדרשות לך כדי לקבל את ההחלטה הנכונה.

אם אתם נמצאים בעיצומו של הליך משפטי סבוך או בתחילת ההליך או טרום הליכים אנו נוכל לספק לך את כל התשובות לכל החשדות שלך, נוכל לבצע מעקב אחר בן/ת זוגך, לצלם ולתעד את כל מעשיהם בשעות שאינכם ביחד.

מעקב אחר בני זוג שופך אור על היחסים המעורערים שנמשכים כבר תקופה ומאפשר לך סוף סוף להבין ולדעת מה גרם לקרע או המשבר ביחסים ומתגלה האמת של בן/ת זוגך, כשצוות מעקב צמוד ישיג לך את ההוכחות תוכלו להחליט איך אתם ממשיכים בחייכם בעתיד, כשיש ילדים בתמונה ההחלטה קצת יותר מורכבת וחייבת להיות שקולה ביחס להוכחות.

הסיבות לחשדות שלך יכולות להיות מגוונות ומשתנות, החשד שלך לא בהכרח יכול להיות החשד של מישהו אחר, אבל את/ה מכיר את בן/ת זוגך טוב יותר ואת/ה שמים לב לכל שינוי בהתנהגות בייחס בטון דיבור, ובניואנסים הכי קטנים וזה בעצם מה שמגביר את החשד שלך, למשל : הבעל או האישה עובדים עד מאוחר, לא תמיד עונים לטלפונים שלכם, מסננים שיחות נכנסות, בתקופה האחרונה שינו מעט את סגנון הלבוש, ועוד ועוד …

אנו נביא לך את מירב המידע ונעזור לך לקבל את הכלים ואף נסייע במציאת עורכי דין או עזרה על מנת שלא תעשו טעויות עם השלכות עתידיות לא פשוטות.

לכן כשמדובר בחיים שלך אל תתפשרו ותיצרו קשר עם חוקר פרטי בגידות אשר מיומן ומתעסק ביום יום בנושא מעקב אחר בוגדים, משרד חקירות מעקב צמוד מתמחה בתחום הזה והינו משרד חקירות ברישיון משרד המשפטים .

יש לך חשד אבל אין הוכחה ?

"מעקב צמוד" יספק לך את התשובות בזמן קצר

    בין לקוחותינו

    יצאת צדיק - תפיסת שיפוצניק נוכל שעוקץ לקוחות

    תפיסת נוכל שפל שעוקץ לקוחות שמשלמים לו עבור שיפוץ ועוזב אותם באמצע העבודות עם בית חורבה , שמנו לזה סוף ותפסנו אותו - צוות מעקב צמוד

    תפיסה של גניבת כספות

    גניבת כספות ממועדון מוכר בתל אביב- בזכות המצלמות שלנו הצלחנו להגיע לחשודים

    מעקב צמוד מתחייבים להביא לך תוצאות אמת בזמן הקצר ביותר - צוות מקצוען בזמינות מידית

    למחירון המלא
    קידום אתרים באינטרנט קידום אתרים באינטרנט

    יש לך חשד אבל אין הוכחה ?

    "מעקב צמוד" יספק לך את התשובות בזמן קצר